Повернення і обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. П .; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Неважливо оплатили Ви замовлення заздалегідь або отримуєте післяплатою, перевіряйте на цілісність, комплектацію та відповідність з наданою інформацією на сайті при співробітнику пошти:
а) Якщо товар пошкоджений - складайте акт.
б) Неповний комплект - складайте акт
в) Чи не відповідність дизайну, кольору, запаху, інші особистий проблеми - складайте акт.
У будь-якому, з перерахованих випадків, - без акту претензії не приймаються. Причина - немає обґрунтованого доказу будь-якої претензії до товарів.
Доставка повернень здійснюється за рахунок:
- покупця, якщо товар 100% робочий;
-інтернет магазину якщо товар несправний і факт його несправності встановлений на пошті в момент отримання посилки. Всім бажаємо вдалих покупок!
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.